Asszisztens

 

Az Indotek Group ingatlanbefektetéssel és –hasznosítással, illetve –fejlesztéssel foglalkozó cégcsoport, amely az ingatlanpiac egyik legmeghatározóbb szereplője. Az összesen több mint 1.000.000 m2 felépítményű ingatlanjainkkal Magyarország egész területén találkozhatsz. Ha szeretnél részese lenni Cégünk további sikereinek, csatlakozz hozzánk Te is.

 


Amit mi várunk tőled:
  • Adminisztrációs feladatok elvégzését
  • Számlák nyomon követését
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartást, rendelések leadását
  • Szerződések karbantartását
  • Havi riportok, összesítések elkészítését
  • Napi operatív ügyek kezelését, megoldását.
Téged keresünk ha:
  • Munkád gyakorlatiasan, megfelelő mértékű önállósággal párosulva látod el
  • Minimum középfokú végzettséged van
  • Irodai adminisztrációs feladatok ellátásában szerzett legalább 1-3 éves tapasztalatod van
  • Precízen és pontosan dolgozol
  • Kiváló szervező, koordinációs és adminisztratív készséggel rendelkezel
  • Képes vagy kreatívan megoldani a felmerülő feladatokat
  • Biztos felhasználói tudásod van Excel, Word, PowerPoint dokumentumkezelésben.
Előnyt jelent számodra:
  • Izgalmas és felelősségteljes projekteken dolgozhatsz
  • Támogató és barátságos környezetben, ahol
  • Jófej és segítőkész kollégáidhoz illetve vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
  • Lelkes, innovatív és profi csapat része lehetsz, ahol még többet elsajátíthatsz a szakmáról.
  • Nálunk a versenyképes fizetésed mellett, csapatépítő programok, angol nyelvtanfolyam és rendszeres sportolási lehetőség vár Rád.
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja
Fényképpel ellátott önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével, a "JELENTKEZEM" gombra kattintva.


Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót.
Dolgozói ajánlás