Irodavezető-Székesfehérvár

Az Indotek Group ingatlanbefektetéssel és –hasznosítással, illetve –fejlesztéssel foglalkozó cégcsoport, amely az ingatlanpiac egyik legmeghatározóbb szereplője. Az összesen több mint 1.000.000 m2 felépítményű ingatlanjainkkal Magyarország egész területén találkozhatsz. Ha szeretnél részese lenni Cégünk további sikereinek, csatlakozz hozzánk Te is.


Amit mi várunk tőled:

• Időpontok és tárgyalási tematikák egyeztetését ügyfelekkel
• Jegyzőkönyvek felvételét
• Értékesítési és műszaki osztály munkájának támogatását
• Pénzügyi és könyvelési alapfeladatok ellátását
• Ajánlatok, bemutatkozó anyagok elkészítését, kiküldését és nyomon követését
• Kiemelt ügyfelekkel való egyeztetést
• Belső ügyviteli rendszer adatállományának frissítését
• Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációt
• Kintlévőségkezelést

Téged keresünk ha:

• Minimum középfokú végzettséged van
• Irodai adminisztrációs feladatok ellátásában szerzett legalább 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel
• Precíz és megbízható vagy
• Felhasználói szintű tudásod van Excel és Word dokumentumkezelésben
• Kiválóan kommunikálsz és szervezel
• Tanulékony és jó teherbírású vagy

Amit mi biztosítunk számodra:

• Izgalmas és felelősségteljes projekteken dolgozhatsz
• Támogató és barátságos környezetben, ahol
• Jófej és segítőkész kollégáidhoz, illetve vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
• Lelkes, innovatív és profi csapat része lehetsz, ahol még többet elsajátíthatsz a szakmáról.
• Nálunk a versenyképes fizetésed mellett, csapatépítő programok, angol nyelvtanfolyam és rendszeres sportolási lehetőség vár Rád.

Munkavégzés helye:
Székesfehérvár
Jelentkezés módja
Fényképpel ellátott önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével, a "JELENTKEZEM" gombra kattintva.


Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót.
Dolgozói ajánlás